Robust og lækker motionscykel

Trænger du til at komme i form, genoptræne eller blot til at få rørt dine led?
Så er dette motionscyklen for dig. 

  • Metal svinghjul på 10 kg
  • Justerbar sadel og styr
  • Trinløs justering af belastning
  • Cykelcomputer medfølger
  • Pulsmåler i styret
  • Nem rengøring
  • Ingen vedligehold

Udviklet til at matche både den urutinerede som den øvede med højt ambitionsniveau.

Maks belastning 120 kg.

2.799,00 DKK
Lager: Kun få stk. tilbage
Andre kunder købte også

Er du også træt af at være afhængig af vejr og vind, når du skal ud at motionere?
Kan du heller ikke afse flere timer for at komme i fitnesscenter?

Med en motionscykel i hjemmet, kan du hurtigt komme i gang med at træne derhjemme og med denne motionscykel fra Malatec er motivationen i top.
Stil f.eks. motionscyklen foran fjernsynet og træn mens du ser nyhederne eller deltag i en træningstime fra internettet.
Hjulene foran gør, at cyklen let kan stille væk, når du ikke bruger den.

Husk alt tæller.

En lækker og professionel spinning/motionscykel, som er udviklet til både at matche nybegynderen, såvel som den erfarne motionist med højt ambitionsniveau. Spinningcyklen har en samlet vægt på 27 kg, og særligt værd at bemærke er svinghjulet på 10 kg. Det gør motionscyklen ekstra stabil, selv når du giver den max gas i pedalerne!

Fuld kontrol over din træning:
Du kan naturligvis indstille modstanden
, som du ønsker ved nemt at dreje håndtaget mens du cykler, så du kan mærke belastningen ændre sig.
Det anbefales aldrig at have mindre modstand på, end at man har fuld kontrol over pedalerne. Pedalerne har et gummibånd, som du kan stramme over dine sko, så dine fødder sidder solidt på pedalerne, hvis du har tænkt dig at komme op og stå.

Sadlen kan ligeledes nemt justeres både i højden 5 trin, men også frem eller tilbage, så du er sikret en optimal kørestilling.

Højden på styret kan selvfølgelig også indstilles til din præference med de 5 trin og der er både et bredt nedre greb samt et smalt øvre greb som kan være rart at variere mellem på under de lange cykelture.

Pulsmåleren i styret måler hurtigt din aktuelle puls, når du griber fast om målerne med begge hænder.
Intet behov for bælte eller påsat pulsmåler. 

Cykelcomputer der viser dig distance, tidsforbrug, forbrændte kalorier, triptæller og puls.
Computeren tænder, når du starter din træning og slukker selv efter brug. Nem betjening med en enkelt knap.

Skånsom for kroppen 
Cykling er generelt en ekstrem effektiv motionsmetode. Træningsformen er velegnet, hvis vejret ikke indbyder til udendørstræning. Desuden belaster du ikke leddene i dine ben på samme måde, som hvis du f.eks. løber.
For dig, der døjer med lettere smerter eller stivhed i dine hofter, knæ, ankler, fødder eller ryg er cykling også en god træningsform for dig.

Har du slidgigt eller brusksvaghed i dine knæ, kan cykling være en god måde at komme i gang med at træne musklerne omkring dine knæ.
Træning på motionscykel giver dig de samme fordele, som almindelig cykling.

Træn i intervaller:

Du kan gøre din træning på motionscyklen mere effektiv, hvis du træner i intervaller:

  • Varm op i ti minutter, hvor du cykler i almindeligt tempo.
  • Start derefter et intervaltræningsprogram, hvor du cykler i to minutter i almindeligt tempo. Derefter skal du cykle i 30 sekunder så hurtigt, du kan.
  • Det gentager du fem gange.
  • Afslut din træning med at cykle ti minutter i roligt tempo.

 

Forslag til dig
spacer